Vrácení / výměna zboží

Postup pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží na Lovik.cz

Obdrželi jste zboží, které vám nesedí nebo z nějakého důvodu nesplňuje vaše očekávání? Rozumíme tomu, jak nepříjemné může být, když nejste spokojeni s nákupem. Naším cílem je zajistit, abyste byli spokojeni nejen s naší službou, ale také s produkty, které nabízíme. Jsme připraveni ihned reagovat na vaše požadavky týkající se vrácení zboží. Chceme aby proces byl co nejjednodušší, a proto jsme vytvořili následující návod:

  1. Napište nám email: Pošlete nám email na info@lovik.cz s vaším přáním - buď reklamace, vrácení nebo výměna. Budeme vděční, když nám sdělíte důvod, proč chcete zboží vrátit, abychom se mohli neustále zlepšovat. Napište též číslo účtu, na který máme poslat vrácené peníze.

  2. Zabalte zboží: Zabalte zboží pečlivě a vložte k němu fakturu nebo lístek s číslem objednávky.

  3. Odeslání zboží: Zašlete zboží na následující adresu: Lovik.cz, Lačnov 3, 679 71 Lysice - můžete zasílat jakýmkoliv dopravcem, pokud chcete zaslat na Zásilkovnu můžete využít pobočku: Tabák, noviny - Komenského 579, 679 71 Lysice (ID: 6821)

Podmínky pro vrácení zboží:

  • Zboží musí být kompletní, včetně veškerého příslušenství/visačky.
  • Zboží nesmí být poškozeno.
  • Všichni naši zákazníci mohou zboží vrátit ve speciální prodloužené lhůtě 30 dnů od převzetí.
  • Poštovné spojené s odesláním zboží zpět hradí kupující. Pokud si přejete výměnu, tak druhé poštovné hradíme my

Doba vyřízení požadavku: Váš požadavek budeme zpracovávat obvykle do 2 pracovních dnů od přijetí zásilky.

Více informací: Snažíme se poskytnout všechny důležité informace, ale pokud máte nějaké otázky ohledně vrácení zboží, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat. Kompletní obchodní podmínky naleznete na našem webu, kde najdete také podrobné informace.

Děkujeme, že jste si vybrali náš eshop Lovik.cz.

Susanne Šenkýřová
Zakladatelka lovik.cz